domingo, 13 de abril de 2008

Sobre o 14 de maio.

Hoxe saíu na Sexta un documental sobre que pasaría se ganara a Guerra Civil o bando republicano. Lamentabelmente o documental, que tiña cousas moi ben feitas, no tratou en ningún momento o que suporía a aplicación do Estatuto do 36. Pero nel, ademais doutras cousas falábase da necesidade de acadar unha República Federal.

Pasaron xa moitos anos dende aquel 14 de maio de 1931. Día que se proclamou a II República. Isto debeuse a que o rei Alfonso XIII tiña colaborado intensamente co ditador Primo de Rivera, tralas eleccións municipais do 31(nas que se acadou un gran representación dos partidos partidarios da Republicanos que asinaran o Pacto de San Sebastián-). Tras ver os resultados o rei decidiu exiliarse cara Francia. Ao mesmo día seguinte, a República era proclamada.

Somos moitos os que pensamos que sería posíbel convivir con outras nacións nunha República Federal, pero o marcado antinacionalismo dos españolistas fai que cada día este destino sexa máis utópico. Actualmente sectores “da esquerda española”, cércanos ao PSOE, non dubidan en criticar con todo tipo de afirmacións absurdas aos que non nos consideramos españois(Bono entre moitos outros). A negativa da directiva PSOE a tomar medidas contra os que nos atacan, e mesmo chegando a promover fainos ver que non son aliados cos que pactar en bipartitos. É un partido co que non se pode confiar, partido que entre outras cousas chegou a colaborar co ditador Primo de Rivera, e que actualmente defende a monarquía, que ilegaliza partidos, que esta levando a cabo o plan Bolonia, que non defende aos obreiros ante unha subida dos prezos, que non fai política social(só fai proganda)... ¡¡MENOS MAL QUE SON DE ESQUERDAS!!


O sábado 13, como aparece nun comentario na entrada anterior, republicanos madrileños sufriron unha agresión por un grupo de neonazis. Agresión que é unha de moitas, que curiosamente non adoitan saír nos telexornais.

[Para todos aqueles que estean interesados pola República, hai unha exposición moi interesante no Ateneo Ferrolán.]


Unha cousas: Ante a negativa dos españolistas de recoñecer a nacionalidade galega obriga a tomar unha postura más radical. Senón están dispostos a colaborar con nos, tal vez o único camiño que queda é o independentismo.



Um comentário:

bardo do vinho disse...

Mirade que atopei na rede hoxe:

Durante la madrugada del sábado al domingo, a eso de las 12,25 de la noche, 4 personas,3 hombres y una mujer, fuimos víctimas de una nueva agresión fascista en Xixón.

Os cuento como fue: fuimos a tomar algo a un bar nel que se suele parar (ye la primer vez y ultima que voi yo) y según vamos bajando a la altura de la comisaría de la policía local, () oigo ke una mujer pronuncia mi nombre, la cual todavía no se quien es ni de que me conoce, me detengo y al momento ye cuando pronuncia su saludo neonazi, el famoso SIEG HEIL. Por lo visto nos tenían fichados. En esa zona también hay una sidrería, la cual la regenta un neonazi y ultra sur

En el momento en que dijo su saludo, me acerqué hasta ellos para ver quienes eran, pensando que serian 4 ó 5, pero no, vimos que eran unos cuantos más, entre ellos el famoso “chaquetina”, o también mui conocido en Asturies como “Mortadelo”, junto a su mujer. Había otro que debía medir por lo menos 1,90 y bastante ancho.

No quedó otra más que correr, con la mala suerte de que yo me tropecé y caí al suelo. Uno de los chavales y la chavala se detuvieron para intentar levantarme. Los neonazis se iban acerkando hacia nosotros.

Yo conseguí levantarme y marchar con la rodilla bastante jodida, pero estos dos no tuvieron tanta suerte, les pillaron entre unos 6 zerdos para cada uno. A él le rompieron la nariz y le dieron bastantes patadas con botas de punta de acero, y a ella, la desencajaron la mandíbula. Claro está, le dieron los tíos, como es lo típico de esos cobardes.

Al final desistieron de sus agresiones porque estaban al lado de la comisaría de la policia local, que por cierto, no salió ningún policía, como ye lo normal.

Esto fue más o menos lo que paso en esta nueva agresión neonazi, tolerada por la policía y por los viandantes que la presenciaron.

Avanti Popolo!!