Onte, na cadena do grupo Prisa, Cuatro, a ministra Cristina Garmendiaconfirmou a súa itencion de “visitar o máximo número de universidades posibeis para explicar o Plan Bolonia aos claustros de profesores.
Estas visitas vanse realizar a partires da última semana de septebro e durante as primeiras de Outubro, as cales, dannos unha oportunidade única amosar o noso rechazo contra Bolonia.
Para a ministra, na financiación das universidades deberia de ser mayor o finanzamento privado. Pensa que “as empresas deben estar orgullosas de financiar a universidade”(nen que foran ONGs). Según a “socialista”, necesitase crear un sistema universitario sostible, para o que a niversidade debe de ser financiada máis polo capital privado.
A gran profeta da ensinanza neoliberal di que o “Plan Bolonia”, é unha gran oportunidade, que hai que vvir e que se pode considerar equiparable a entrada do Euro.
Verdadeiramente Bolonia é equiparable a entrada do Euro, a súa implantación suporá a subida exponencial do prezo da eduación. Bolonia, é tan só un paso máis para impedir que os fillos do obreiro poidan estudar.
Vídeo de Cuatro
3 comentários:
Bolonia significa que desaparecen las becas tal y como las conocemos hoy en día. Será el estado el que proporcione uno crédito a largo plazo, que el estudiande ha de devolver una vez que finalice los estudios (véase sistema educativo francés por ejemplo).
Por otro lado, la enseñanza del Plan Bolonia es de un nivel muy inferior comparada con la actual. Se reduce drásticamente el número de créditos y la enseñanza tenderá a ser mucho más práctica que teórica, lo que lleva a que universitarios serán equiparables a técnicos de Formación Profesional.
Finalmente comentar que sería interesante la intervención de las empresas privadas en las universidades, pero el estado siempre debe de ser el que lleve la voz cantante, por lo que las empresas siempre deberían tener menos del 50% del total para que así sea el gobierno quién tenga capacidad de decisión.
Actualízate. Esta web está obsoleta. Sin ir más lejos, esta misma semana se votó en contra de la jornada laboral de 65 horas y aún se sigue pidiendo en el sitio que no se apruebe...
¿Este el nuevo blog del Bloque?
Postar um comentário