domingo, 27 de maio de 2007

¡¡¡¡CHIMPAMOS A JUNCAL!!!


Pois alégrame poder decir que os ferroláns conseguimos chimpar a Juncal, esa é a boa noticia do día a mala é que para o chimpar tivemos que abrazar a Irisardi, esperemos que o cambio fose para millor pero ata dentro de catro anos non o saberemos.
O que si que me alegrou o día foron os escaños acadados por Eu. Catro escaños que poden conseguir moito se son ben usados e espero que asi sexa. O dato triste do día foi que o meu partido favorito para estas eleccións non acadara mais que 377 xa que os xirasoles non arrasaron como eu quixera pero asi e a vida.
Dende esta web dirixo o mais sentido pesame os membros do Bng e espero que recuperen os seus votantes para as xenerais, decirlles os membros de este partido que de non ser por que estan a favor da planta de gas acadarían moitos máis votos, unha magoa que non se opoñan a esta pranta. É unha pena que un partido cuns ideais tan nobles como o Bng se volva a menos por non saber apoiar o pobo, por decilo asi estan un pouco aburguesados.
Vendo o paronama politico do BNG, vese que necesita unha nova ráfaga de vento, unha nova era de explendor pois se queremos unha autoderteminación para a nosa terra este partido é necesario. Nun futuro seria un pracer de ver si EU-BNG-VERDES formaran un tripartito que realzase esta cidade, enfin un soño teno calquera.

FELICIDADES A EU, DENDE LOGO QUE MERECEDES CADA UN DOS VOTOS PERO TRATáDEOS BEN POIS CADA VOTO É UNHA ILUSION E TEN UNHA VIDA DETRAS POLO QUE NON É UN PAPEL CALQUEIRA

4 comentários:

Lunet disse...

Boas¡¡

Coincido contigo en que botamos a Juncal e a Fernandez(este só esta no Concello para autobeneficiarse, vexase Menáncaro e outras lerias...). No caso do BNG, discrepo. Eu penso que se baixou botos foi por ter un mal candidato que ninguén coñece, o PSdeG tampouco apoio a pranta de gas e subiu. E logo Esquerda Unida subiu porque baixou o BNG, o electorado ferrolán máis de esquerdas repartese entre BNG e EU. Penso eu.

bardo do vinho disse...

Non sei, penso que o psoe recibiu os votos de If, que perdeu tres escaños. Os votos do Bng foron merebados sexa por que fora e moitos foron a parar a Eu pero tamen a o PSOE.
Amais o ser Irisardi surfista e un poucquiño pijo todo hay que decilo moitos pijos votárono polo que creo recibiu unha gran dos votos da xuventude.

Anônimo disse...

AUPA PP! VIVA PP! VOTA PP!

Anônimo disse...

Os votos que perdeu o bng foron por apoiar a tojeiro (vexaxe o conselleiro de industria celebrando a entrada en funcionamento de reganosa). Moitos destes votos foron para EU e outros non votaron. Foi curioso ver a reaccion de Pita no debate electoral cando Yolanda Diaz sacou o tema da pranta.

Avanti Popolo!!