domingo, 16 de março de 2008

¡¡ RACING 2- EXPORTING 2!! non é unha vitoria, pero tampouco unha derrota.

Este sábado 15, uns 4 000 asturianos invadiron literalmente Ferrol coma se foran unha horda bárbara. Pasei a iso da unha e media da tarde por diante da Malata e os borrachos xa se contaban a ducias. As seis e media(hora do partido) superaban a centena, aqueles siareiros do Sporting que case non daban coordinado os seus pasos.

Tamén había uns cantos coches de antidisturbios, para tratar de que houbera orde. Os policías non vixiaban toda a zona. Simplemente estaban en dous lugares. Eu viña dende Canido coa miña bandeira e a miña bufanda do Racing cuns cantos amigos. Baixamos cara as taquillas polas escaleiras e topámonos coa horda. Camiñando rodeados de asturianos que nos berraban que lles deixaramos gañar, que non sacaramos a Pereira e outras cousas menos bonitas(estas últimas pregoadas polos abundantes borrachos) chegamos as taquillas e logo de mercar unha entrada fomos para os nosos asentos en fondo.




Dentro de campo, un paisaxe dantesco. Catro mil asturianos que semellaban un fantasmagórico exercito enviado para arrasar Ferrol. Debido distancia co outro fondo onde estaban acomodados e a que os ástures non berraban demasiado ese aspecto de pantasmas era aínda mais arrepiante.

O partido comezou cun gol dos bables, secundado por dous tantos do equipo de Trasancos e un último tanto do equipo asturiano. O Racing de Ferrol xogou con forza e maña durante todo o partido, pero a defensa asturiana paraba con forza bruta as filigranas dos nosos. Finalmente o partido rematou en empate, 2-2. Acadando así cada equipo un punto, non é moito pero, algo é.

A saída do campo eu levaba unha bufanda e unha bandeira do noso equipo. Cando subía polas escaleiras que dan a estrada onde están as portas de preferencia, un siareiro Sporting agarroume a bufanda e votou a correr . Eu perseguino para recuperala miña bufanda, sen soltar a bandeira do Racing.



A xente non me auxiliou non sei se foi por que pensaban que eu era o agresor ou se era por que lles daba igual. O caso e que el levaba tenis, eu botas, el levaba chándal, eu chupa e vaqueiros. Perseguino con todas as miñas forzas detrás del, berrando e pedindo auxilio pero ninguén facía nada. Total que cando me din conta xa estabamos chegando a FIMO, o lugar onde puxeran unha carpa para deleite dos bables. Entón dinme conta do que estaba pasando, tenderanme unha trampa para darme unha malleira entre varios en FIMO. Buscaran a un afeccionado do Racing, nin moi neno nin moi home(pois nin tiñan tan poucos escrúpulos como para pegarlle a un neno pequeno nen eran tan valentes como para enfrentarse cun home maduro) para atraelo e zoscarlle logo entre varios. Pese a que o perseguin con ansia ata que me vin rodeado de asturianos, non tiña ganas de que me zoscaran sendo eles mais polo que finalmente volvinme cara o estadio, total por unha bufanda.

Tamén e salientábel que nas gradas do Sporting eran moi abundantes as bandeiras españolas e a simboloxía racista-fascista. Iso e o pelo case rapado do ladrón fanme pensar tal vez foi un skin de dereitas o que me roubou a bufanda(pena que non o din collido).

2 comentários:

Anônimo disse...

Lalalalá!!! Que Viiiva España!!!
Lalalalá!!! Que Viiiva España!!!
Te vamos dar una paliza por fascista de mierda!
Sin pistolas no sois nada!
Sin pistolas no sois nada!

Anônimo disse...

El Sporting a 1ª!
El Sporting a 1ª!
El Sporting a 1ª!

Avanti Popolo!!